کلیدواژه: اثر بخشی تبلیغات ؛ انتخاب مشتریان ؛ تبلیغات
نویسندگان: ابراهیم زاده ، عادل
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو، گروه مدیریت
صندوق های قرض الحسنه که با دیدگاه سیاسی، انقلابی و اقتصادی در سال 1346تاسیس شدند و بعد از انقلاب، تحت نظارت سازمان اقتصاد اسلامی به فعالیت خود به طور رسمی و قانونی ادامه حیات دادند، اکنون معضلی برای اقتصاد ایران شده اند. مشکل ورشکستگی برخی از این صندوق ها کم کم به بحران ملی تبدیل می شود که گذشته از ... ادامه
سال:1400
لینک به محتوا با زبان هدف